czwartek, 20 grudnia 2012

o mnie... /paulina678



Hej, jestem Paulina. Mieszkam w małym mieście. Mam młodszego brata, który bez przerwy wchodzi do mojego pokoju i żąda pieniędzy za wyjście, mało tego nie ma chyba dnia, w którym nie weszłabym na jego klocki lego, które leżą dosłownie wszędzie. Chodzę do gimnazjum, które byłoby wręcz idealne gdybym nie musiała się uczyć :p. Nienawidzę (chyba jak każdy) matematyki i chemii. Na początku roku wydawało mi się, że chemia jest fajna, ale jak zaczęliśmy obliczać masę, gęstość, itd. substancji automatycznie zmieniłam zdanie. Jest też kilka nauczycieli, za którymi nie przepadam. Na początku grudnia zmienił mi się plan lekcji, niestety na o wiele gorszy. Pocieszające jest tylko to, że mam dwa razy na 8:50. Najbardziej chyba lubię w-f, ale nienawidzę grać w siatkówkę na lekcji. Powinniśmy częściej grać w koszykówkę, bo to jest najlepsza gra jaka istnieje. Lubię też tenisa i piłkę nożną. To już chyba wszystko o nauce.
    Chodzę do klasy, w której jest 20 osób. Lubię chyba wszystkich, ale niektórzy mnie czasem potrafią nieźle wkurzyć. Moja wychowawczyni jest nawet spoko. Chodzę do klasy z moim kuzynem.
   Jeśli chodzi o mój wygląd to mam brązowe włosy i niebieskie oczy. Nie za bardzo podoba mi  się mój wygląd, no ale niestety nic na to nie poradzę. Mam około 167 cm wzrostu. Nie lubię moich włosów, ponieważ są jakieś takie falowane, a ja chciałabym mieć proste. Czasem dobrze wyglądam w falowanych, ale przeważnie prostuję włosy. Nienawidzę nosić pierścionków, sukienek, spódniczek i bluzek z golfem. Czasem maluję paznokcie, przeważnie na jasny kolor. Moje ulubione ubranie to rurki i bluza.
   Czym się interesuję?  Bardzo lubię chodzić na zakupy z moją kuzynką. Uwielbiam słuchać muzyki. Czasem słucham rapu, czasem popu, a kiedy indziej reggae. Różnie to bywa, zależy od mojego nastroju. Lubię rysować i rzecz jasna siedzieć na komputerze ;). Przed spaniem lub kiedy mam wolną chwilę czytam książki. Ostatnio wypożyczyłam sobie pierwszą część Harry’ego Pottera. Tak mi się spodobało, że zaczynam już czytać piątą. Lubię też czytać blogi i opowiadania mojej przyjaciółki. Jednym z moich ulubionych zajęć jest także oglądanie filmów. Uwielbiam sagę Zmierzch i komedie romantyczne, ale nienawidzę horrorów. Lubię także oglądać seriale typu Rodzinka.pl, itp..
   Moją ulubioną porą roku jest lato, ponieważ są wakacje, jest ciepło i mogę praktycznie robić co chcę. Teraz niestety jest zima, której nienawidzę, a szczególnie gdy jest śnieg.
    Jeśli chodzi o chłopaków to nie mam określonego typu. Zauważyłam tylko, że podobają mi się chłopcy, którzy mają brązowe oczy i grają w nogę. Nie lubię takich, którzy „chcą mieć każdą”. 


paulina678

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz