niedziela, 23 grudnia 2012

Święta... //peace5267

Święta już jutro. Nastrój jest, choinka ubrana cała oświetlona przez lampki, prezenty czekają u Mikołaja, część potraw też już pewnie w lodówce dom posprzątany lecz moja mama jak zwykle narzeka że nie. Zadanie na jutro - szukanie pierwszej gwiazdki i przeżycie bez kłótni  z rodzicami, jak to zwykle u nas bywa.
Święta..stwierdzam że je uwielbiam. Patrząc na te wszystkie oświetlone domy od lampek, śnieg na dworze, temperatura nie musi być koniecznie -20 wystarczyło by -5. Takie by były wspaniałe święta, ale nie ma śniegu więc szkoda. Mogłoby spaść trochę śniegu przez noc, od razu byłoby lepiej.
Zdałam sobie właśnie sprawę, że nie do końca byłam grzeczna w tym roku mam nadzieję że mikołaj nie da mi rózgi..
Ten to ma świetne życie raz na rok wyjeżdża na cała noc i rozdaje prezenty, jeszcze wchodzi do domów i wrzera ciastka.
A już niedługo sylwester.. Fajerwerki, nowy lepszy rok z czystym kontem. Z nowymi marzeniami i błędami. Ale z kochająca rodzinką.
A co do świąt to z jakieś 3 kilo zdobęde niestety, no ale w każde święta tak jest.
Wesołych świat!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz